Sitsisimulaattori // Sitsi-simulator

Paikka: Matrixlaisten luona <3

(In English below)

Tervetuloa Matrixin sitsisimulaattoriin!

Sitsit ovat perinteinen osa opiskelijakulttuuria ja fuksisitsit eräs fuksisyksyn kohokohdista. Sattuneesta syystä fuksisitsejä ei voida tänä syksynä tavalliseen tapaan järjestää, mutta ei huolta! Sitsaamisen saloihin on mahdollista päästä tutustumaan lauantaina 14.11. sitsisimulaattorin muodossa. Tarkoituksena on järjestää useat pienet maksimissaan 10 hengen sitsit samaan aikaan eri paikoissa, matrixlaisten kodeissa ja kerhohuoneilla.

Sitsit ovat akateeminen pöytäjuhla, jonka aikana pääset laulamaan ja nauttimaan kolmen ruokalajin illallisen hyvässä seurassa. Sitsit alkavat klo 17.00. Kyseessä on sivistynyt akateeminen juhla, joten tapahtuman pukukoodi on cocktail/tumma puku. Turhaa stressiä pukeutumisesta tai sitsien käytännöistä ei kuitenkaan kannata ottaa! Tule juuri sellaisena kuin olet, sitsien tavat ja säännöt selviävät illan aikana. Matrix tarjoaa sitsiruuat, mutta ruokajuomansa jokaisen on tuotava itse.

Sitsisimulaattoriin mahtuu 70 osallistujaa (noin puolet fukseja ja puolet vanhempia opiskelijoita). Vaikka paikat ehtisivät täyttyä, kannattaa ilmoittautua jonoon! Pystymme mahdollisesti järjestämään vielä lisää sitsipaikkoja. Sitseille osallistuminen maksaa 5€. Lisäksi ilmoittautumisen yhteydessä on mahdollista ostaa itselleen jokaisen sitsaajan tärkein perusvaruste, Matrixin laulukirja 8€ hintaan.

Ilmoittautuminen alkaa tiistaina 3.11. klo 12.00 ja sulkeutuu perjantaina 6.11. klo 12. Muista kirjautua sivuille ennen ilmoittautumista. Ilmoittautuneille lähetetään lähempänä sitsejä tiedot oman sitsipaikan sijainnista ja muuta tärkeää informaatiota.

​Huomioithan, että tapahtumaan ei voi osallistua, jos sinulla tai esimerkiksi samassa taloudessa asuvalla henkilöllä ilmenee mitään flunssan oireita tai epäily koronavirustartunnasta. Jos ehdit ilmoittautua mutta sairastut ennen sitsejä, ota yhteyttä Ira Laihaseen (ira.laihanen@helsinki.fi).

TL;DR
MITÄ? Monet pienet sitsit!
MISSÄ? Matrixlaisten luona
MILLOIN? Lauantaina 14.11. klo 17.00
MITÄ MAKSAA? 5 euroa
MIKSI? Koska sitsaaminen on parasta!

-------------------

Welcome to Matrix's sitsi-simulator!

Sitsit (a student sittning) are an important part of student culture in Finland, and fresher sitsit are usually one of the highlights of fresher fall. This year we can't have sitsit like we normally would, but don't worry! You have a chance to join our sitsi-simulator and come and see what sitsit are all about on Saturday 14.11. The idea is to hold several small sitsit at the same time in different places, in the homes and club rooms of Matrix people. Each sitsit are for 10 people max.

Sitsit are an academic dinner party where you get to sing and have a three-course meal in great company! The event begins at 17:00. Because it is a sophisticated academic party, the dress code is cocktail/dark suit. But don't stress over it! Come as you are. The rules and practices of sitsit will become familiar during the evening. Matrix will provide the food, but you should bring your own drinks.

​There's room for 70 people in the simulator (about half freshers and half older students). Even if all places are filled, we recommend that you sign up as we might be able to offer more locations for the sitsit. The sitsit cost 5€. You can also buy the Matrix songbook for 8€ when you sign up.

The sign up begins on Tuesday 3.11. at 12:00 and closes on Friday 6.11. at 12. Remember to log in before signing up. The participants will get an email with the location of the sitsit and other important information before the event.

Please note, that you cannot come to the sitsit if you or someone close to you is experiencing symptoms of flu or you suspect you might have caught the coronavirus. If you signed up but become ill before the sitsit, please contact Ira Laihanen (ira.laihanen@helsinki.fi).

TL;DR
WHAT? A bunch of small sitsit!
WHERE? People's homes, club rooms etc.
WHEN? Saturday 14.11. at 17:00
COST? 5 euros
WHY? Because sitsit are the best!

Ilmoittautumisaika: 03.11.2020 12:00 - 11.11.2020 16:00