Matrixin CS:GO liiga/ CS:GO League registration.

Päivä: Lauantai 19.02.2022

Paikka: Online

Tyyppi: Urheilu/ Sports

Hinta: 4.99 €

Korona-ajalle e-urheilua Unisportin urheilusarjojen korvikkeeksi. Joukkueen kapteeni/yhteyshenkilö ilmoittaa joukkueen liigaan. Varmistakaa, että yhdellä joukkueen jäsenellä on mahdollisuus hankkia Popflash supporter (4,99€/kk). Joukkueen rosterissa voi olla 5-7 pelaajaa ja heidän tulee olla korkeakouluopiskelijoita. Matsit aloitetaan ilmoittautumisen päätyttyä.Turnausformaatti ja -ohjelma julkaistaan myöhemmin. Tarkempia tietoja voi kysyä Mikko Ihasalolta (mikko.ihasalo@helsinki.fi).

Jos sinulla on kiinnostusta, mutta ei joukkuetta, voit silti ilmoittautua ja merkitse itseksi "vapaaksi pelaajaksi". Vapaista pelaajista voidaan kasata oma joukkue tai heistä voidaan lisätä varapelaajia muihin joukkueisiin. Taitotasolla ei ole väliä joten jos on olleenkaan kiinnostusta niin kannattaa ehdottomasti lähteä mukaan.

Some e-sport league for pandemic time. The captain/contact person of the team registerates the team. Make sure that one of your team has acces to Popflash supporter (4,99€/month). Team roster can contain 5-7 people and they must be university students. Matches will start once registration has  ended. League format and schedule will be decided later. More information  from Mikko Ihasalo (mikko.ihasalo@helsinki.fi).

If you are intrested but you dont have a team or a group of friends to play with you can still register yourself as a "free agent". Free agents can either be their own team/teams or they will be reserve players for other teams. Beginners are also welcomed and skills do not matter so everyone is welcomed to join!

Ilmoittautumisaika: 05.02.2022 12:00 - 20.02.2022 23:59

Ilmoittautuminen sitova alkaen: 05.02.2022 12:00