Ilmoittaudu Matrixin puolimaratonjoukkueeseen!

Päivä: Lauantai 20.08.2022

Paikka: Meripuisto

Oletko miettinyt osallistumista juoksukisaan? Tahtoisitko ylittää itsesi ja juosta kokonaisen puolimaratonin? Nyt on tilaisuus siihen!

Matrix ry järjestää ryhmäilmoittautumisen vuosittaisen Helsinki Marathonin puolimaratonille 20.8.2022. Matrixin kautta ilmoittautumalla säästät 35% ilmoittautumismaksusta, ja pääset juoksemaan huippuseurassa. Tapahtuman ilmoittautumisen alaraja on viisi henkilöä, ja alennetun hinnan Matrix sponsoroi kymmenelle ensimmäiselle. Tapahtumaan voi ilmoittautua kaikentasoiset juoksijat, sillä ryhmän keskeinen tavoite on päästä maaliin ja ennen kaikkea pitää hauskaa!

Osallistujilta kysytään ilmoittautumistiedot lähempänä ajankohtaa sähköpostitse.

Tapahtumasta lyhyesti:
“Helsinki Marathon on yksi Suomen suurimmista juoksutapahtumista, ja se juostaan seuraavan kerran 20.8.2022 Helsingin kantakaupungissa. Jokainen juoksusta kiinnostunut huipuista aloittelijoihin on erittäin tervetullut mukaan tapahtumaan, ja järjestelyissä huomioidaan kaikentasoiset juoksijat.”

Linkki järjestäjän sivuille: helsinkimarathon.fi

___________________________

Have you ever thought of running in a race? Or just completing a half marathon? Well now is your chance!

Matrix ry organizes a group registration to the annual Helsinki Marathon half marathon on 20th August 2022. By signing up through Matrix, you will save 35% from the registration cost and get to run in great company. At least five persons need to register for the minimum amount of people to the group registration. Matrix will sponsor the discounted price for the first ten people. All runners from all skill levels are more than welcome to join the team. The goal of the team is to reach the finish line and most importantly have fun!

Registration information will be asked to provide when the registration closes via e-mail.

Short description of the event:
“Helsinki Marathon is one of the biggest running events in Finland, and it will be run again 20.8.2022 in Helsinki downtown. All the runners from beginners to pros are more than welcome to join Helsinki Marathon.”

Link to the organizers’ web page: helsinkimarathon.fi/en

Ilmoittautumisaika: 24.05.2022 12:00 - 24.06.2022 12:00