Matrixin lautapeli-ilta // Board game night

Päivä: Maanantai 12.09.2022

Paikka: Matlu-Klusteri, Leppäsuonkatu 11

(In English below)

Syksy on alkanut ja mikä voisikaan olla parempi tapa viettää aikaa, kuin tulla pelaamaan lautapelejä hyvässä matemaatikko seurassa?
Matrix järjestää  lautapeli-illan jo ensi maanantaina 12.9 klo 18 alkaen. Tapahtuma järjestetään Matlu-klusterilla osoitteessa Leppäsuonkatu 11.
Sisälle pääset soittamalla ovikelloa "Christina Regina".
Luvassa rentoa pelailua, jännittäviä tilanteita, pientä tarjoiltavaa, sekä totta kai loistavaa seuraa!
Tapahtuma on alkoholiton ja tapahtumassa noudatetaan Matrixin Turvallisemman tilan periaatteita: https://matrix-ry.fi/dokumentit/Turvallisemman%20tilan%20periaatteet/Turvallisemman_tilan_periaatteet.pdf

Tervetuloa!

---------------------------------------------------------------------------

Hi!
 We are going to have a board game night. The board game night is happening on the 12th of September,  starting at 18:00, located in Kamppi, address Leppäsuonkatu 11. You'll get in by ringing the doorbell labeled "Christina Regina". You can expect exciting situations, maybe some snacks and of course the best company! You can also bring your own games.
Welcome!