Kirjaudu sisään

Paikka: Töölönlahti / Töölö bay

Hinta: 0 €

In English below
Jos et ehdi yhteislähtöön, kokoontuminen Töölönlahdenpuiston eteläpäässä, Töölönlahden eteläpuolella.

We start from Töölö bay park (Töölönlahden puisto). See you there!
_______________

Heippa kaikille!

Matrixin hallitus sai keväällä tehtävälistalleen maratonin juoksemisen. Päätimme toteuttaa tehtävän seuraavalla tavalla: hallitus ja jäsenistö juoksevat yhdessä yhteensä maratonin. Juoksu tapahtuu 9.10. Töölönlahdella alkaen klo 17, juoksemalla sen ympäri kiertävää lenkkiä, pituus 2,2 km, 20 kertaa. Samalla osallistumme Itämeren hyväksi järjestettävään Matka maailman ympäri -tempaukseen, joten lue lisää osoitteesta:

Mukaan tarvitset liikkumiseen tarvittavat vaatteet, juomapullon ja NFC-sirukortin, esimerkiksi HSL-matkakortin. Tule juoksemaan, hölkkäämään tai kävelemään Töölönlahden ympäri ja auta pelastamaan Itämeri muovittumiselta ja Matrixia maratonin juoksemisessa!

Tl;dr

Mitä: Töölönlahden ympäri liikkumista vapaavalintainen määrä
Missä: Töölönlahdella
Milloin: 9.10. klo 17, yhteislähtö aseman palloukoilta klo 16.30
Miksi: Itämeren hyväksi ja liikunnan ilosta!

Sporttisin terveisin

Veikko Laatikainen

Liikuntavastaava, Matrix ry

_________________

Hello!

Matrix is going to run a marathon together! We participate in an Around the World -event to help Baltic Sea from plastic. Come to Töölö park on Wednesday 9.10. at 5pm and run or walk around Töölö bay (2,2km) how many times you like. Alltogether we are going to run it 20 times to reach the length of a Marathon.

Bring clothes that are suitable for a little activity, a waterbottle and NFC-card, for example HSL puplic transport card.

Tl;dr

What: Running or walking around Töölö bay
Where: Töölö park
When: 9.10. at 5pm. Collective departure 4.30 pm from railwaystation main entrance
Why: for Baltic Sea and sports!

Best regards

Veikko Laatikainen