IntegraatioFest 2019 // IntegraatioFest 2019

Päivä: Perjantai 08.11.2019

Paikka: Jyväskylä

Tyyppi: Matikan ja fysiikan opiskelijoiden konferenssi // Mathematics and physics student conference

(In English below)

IntegraatioFest (entinen FysikerFest) on jokavuotinen matematiikan ja fysiikan opiskelijoiden opiskelijoiden konferenssi. Tänä vuonna IntegraatioFest järjestetään Jyväskylässä ja luvassa on monenmoista ohjelmaa kuten luentoja, excursioita, bileet, posterisessio, sitsit, saunomista ja muuta mukavaa vapaa-ajan ohjelmaa!

IntegraatioFest alkaa Jyväskylässä perjantaina 8.11. kello 9-10 ilmoittautumispisteessä ja päättyy silliaamiaiseen sunnuntaina 10.11. noin kello 12. Bussikyyditys Jyväskylään ja takaisin yritetään järjestetää yhdessä Resonanssin ja Aalto yliopiston Fyysikkokillan kanssa, joten hauskaa matkaseuraa löytyy! Bussikyyti lähtisi Kumpulan kampukselta kello 6:00 perjantai aamulla (kyllä, näin aikaisin!) ja palaisi Jyväskylästä sunnuntaina noin kello 12. (Huom. mikäli osallistujia ei ole tarpeeksi niin bussikyyti perumme bussin ja kehotamme jokaista järjestämään oman matkansa Jyväskylään. Se että tilataanko bussi selviää viimeistään 20.10., jolloin tiedotamme asiasta)

Tapahtumaan ilmoittaumisen yhteydessä voit ilmoittautua majoitukseen ja halutessasi lauantaina järjestettäviin sitseihin. Excursiopaikkatoiveet samoin kuin sitsaajien ruokavalio/laulutoiveet, kysytään erikseen varsinaisen ilmoittautumisen jälkeen. Majoituksena toimii lattiamajoitus paikallisessa koulussa, joten mukaan on hyvä varata patjaa/peittoa/makuupussia oman mukavuuden tunteen mukaan.

Hintaa tälle kaikelle tulisi:
Itse tapahtuma 10 € sisältäen bileet, excursiot, lauantain aamupalan, sunnuntain silliaamiaisen sekä muutamat bussikyydit Jyväskylässä.
Majoituksen hinta on 7 €.
Sitsien hinta on 15 € sisältäen ruokaa ja juomaa. Halutessasi voit ostaa myös paikallisen STRYLOL:n laulukirjan hintaa 10 €.
Bussikyydin hinta on 26 € mikäli bussi saadaan täyteen. Muuten se on 26-46€ osallistujien määrästä riippuen, mikäli kyyti toteutuu.

Huomaa että ilmoittautuminen ei tapahdu Matrixin sivujen kautta vaan erillisellä lomakkeella. Ilmoittautuminen IntegraatioFesteille alkaa perjantaina 11.10. kello 12:00 seuraavalla lomakkeella ja sulkeutuu lauantaina 19.10.: Ilmoittautumislomake

Lisätietoa IntegraatioFestistä, ohjelmasta ja aikatauluista löytyy:

IntegraatioFestien sivut: IntegraatioFest
IntegraatioFestien Facebook-tapahtuma: IntegraatioFest event

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IntegraatioFest (previously FysikerFest) is the annual Finnish mathematics and physics students conference. This year, the conference is organized in the city of Jyväskylä and the programme includes lots of exciting stuff like lectures, excursions, parties, poster session, academic dinner party, sauna and other recreational activities.

IntegraatioFest starts as Friday 8.11. in Jyväskylä at 9 am with registration to the event and ends with sillis (a brunch) on Sunday 10.11. about at 12 am. Matrix will try to organize a bus transport to Jyväskylä with Resonanssi and Aalto University's Guild of Physics, so there is good travel company! The bus would leave from Kumpula campus on Friday at 6:00 am (yes, that early!) and go straight to Jyväskylä and the bus would journey back to Helsinki on Sunday  at about 12 am. (Notice! If we don't have enough people signing up for the bus ride, it we will cancel it and advice you to organize your on trip to Jyväskylä and back. We will notify you if whenever we book the bus or not at latest on 20.10.).

Signing up for the event you can also sign up for an accommodation and if you want, the academic dinner party on Saturday. Wishes for where to go for an excursion and food allergies/song wishes for the table party goes will be asked later. The accommodation consist of school building floor, so please bring your own matress/blanket/sleeping bag if cold floor doesn't seem appealing.

Prices for all of this is:
The main event itself 10 €, includes party, excursion, breakfast on Saturday, brunch on Sunday and few bus rides in Jyväskylä.
The accommodations is 7 €
Voluntary academic dinner party is 15 €, including food and few drinks. You can also purchase the local song book for 10 €
If the bus gets full, the trip to Jyväskylä and back will cost 26 €. Otherwise, if organized, the bus will cost 26-46€ depending on the number of participants.
Please notice that the registration for the event does not happen on this website but with separate form. Matrix's sign up for the event begins on Friday 11.10. at 12:00 am and closes on Saturday 19.10. Registration is done on the following form: Registration form

More information on the IntegraatioFest, events and schedule can be found at:

IntegraatioFest' website: IntegraatioFest
IntegraatioFest on Facebook: IntegraatioFest event