Matrixin kesätorstai pt. 3: Excu Korkeasaareen // Matrix summer Thursday pt. 3: Excursion to Korkeasaari

Päivä: Torstai 15.07.2021

Paikka: Korkeasaari

Tyyppi: Excursio // Excursion

(In English below)

Kuten olette ehkä kuulleet, Matrix viettää tapahtumarikasta kesää tarjoten jäsenistölleen tekemistä joka torstaina heinäkuun ajan. Yhdeksi tapahtumista tällä kertaa valikoitui myös excursio Korkeasaareen! Eli mikäli koet että kesästäsi uupuvat karvaiset kaverit ja suloiset matelijat niin liity seuraamme torstaina 15.7. klo 17. Matrix sponsoroi jokaisen osallistujan lipusta 4 euroa, eli opiskelijalipusta iltapäivälle jäisi sinulle maksettavaa vain vaivaiset 6 euroa.

Kokoonnutaan Korkeasaaren lipunmyyntipisteen vierellä tasan 17.00, jotta saamme hankittua kaikille liput kootusti ja jonka jälkeen voimme lähteä sitten ihmettelemään kaukaisia sukulaisiamme. Varmistathan ennen tapahtumaa, että sinulla on mukana voimassa oleva opiskelijakortti tai Frank -sovellus.

HUOM! Kuten muutkin kesätorstait, tämäkin tapahtuma järjestetään säävarauksella. Mikäli kyseisenä päivänä sataa tai ukkostaa, niin tapahtuma tullaan perumaan. Tapahtuman perumisesta ilmoitetaan ilmoittautuneille ennen ajankohtaa.

LP;EL:
MITÄ: Korkeasaari excu
MISSÄ:  Korkeasaaressa
MILLOIN: 15.7. klo 17
MIKSI: Koska eläimet best!

//

As you may have heard, Matrix is spending an eventful summer offering its members things to do every Thursday during July. An excursion to Korkeasaari was also selected as one of the events this time! So if you feel that your summer is lacking some animal action, join us on Thursday 15 July. at 5 p.m. Matrix sponsors 4 euros for each participant's ticket, which means that the student ticket for the afternoon would only cost you 6 euros.

Let's gather next to the Korkeasaari ticket office at exactly 5 pm so that we can get the tickets together for everyone and after that we can then go and marvel at our distant relatives. Before the event, please make sure you have a valid student card or Frank app in your possession.

NOTE! Like other summer Thursdays, this event is held with a weather reservation. If it rains or thunderstorms on that day, the event will be canceled. Those who have registered will be notified about cancellation before the event.

TL;DR:
WHAT: Korkeasaari excursion
WHERE: In Korkeasaari
WHEN: 15.7. at 5 p.m.
WHY: Because animals are the best!

Ilmoittautumisaika: 08.07.2021 12:00 - 14.07.2021 23:55