Liikunta

Matrix järjestää monipuolista liikuntatoimintaa!

Liikuntavuoro
Yhdessä Resonanssin (fysiikan opiskelijoiden ainejärjestö) kanssa Matrix järjestää viikottaisen liikuntavuoron torstaisin klo 17-18 Kumpulan Unisportin liikuntahallissa, lohkossa C. Liikuntavuoroilla pelataan kiertävästi koripalloa, futsalia, salibandya, lentopalloa ja sulkapalloa. Sinun ei tarvitse olla hyvä pallopeleissä tai liikunnasta ylipäätään osallistuaksesi liikuntavuoroille, aloittelijoita autetaan. Kaikki rohkeasti mukaan!

Futsal & salibandy
Matrixilla on joukkue Unisportin futsalsarjassa. Matrix on myös osa poikkitieteellistä SB Hondan Takapenkki -joukkuetta, joka kilpailee Unisportin salibandysarjassa. Uudet pelaajat ovat aina kaivattuja ja tervetulleita tasosta riippumatta. Ota rohkeasti yhteyttä joukkuepelivastaaviin, jos liittyminen kiinnostaa tai jokin askarruttaa!

Excut & lajikokeilut
Järjestämme vierailuja erilaisiin liikuntapaikkoihin, kuten kiipeilykeskuksiin, megazoneen ja trampoliinipuistoihin. Lisäksi järjestämme erilaisia lajikokeiluja. Aikaisemmin olemme kokeilleet muun muassa tankotanssia, boffausta ja judoa. Liikuntavastaaville saa aina tulla ehdottamaan, mitä voisimme seuraavaksi kokeilla tai mihin voisimme järjestää vierailun. Kannattaa seurata Matrixin tiedotuskanavia, mikäli liikunnalliset tapahtumat kiinnostavat!