VUOSISADAN BILEET (eli syksyn bileet)

Päivä: Lauantai 09.10.2021

Paikka: Alina-sali, Uusi Ylioppilastalo, Mannerheimintie 5A

Tyyppi: Bileet

LOPPUUNMYYTY // SOLD OUT

Tervetuloa Matrixin VUOSISADAN BILEISIIN Alina-saliin 9.10.2021!

Onko sinullakin mennyt jo ihan liian monta juhlaa ohi koronan takia? Ei huolta, onneksi Matrixin perinteiset syksyn bileet tekevät comebackin vuosisadan parhaalla teemalla! Olit sitten vanha opiskelija, joka ikävöi Alinaa tai uusi opiskelija, joka ei ole vielä päässyt kokemaan Alina-salin säihkettä, olet lämpimästi tervetullut legendaarisiin bileisiin. Valitse siis sinulle mieluisa vuosikymmen viimeisen vuosisadan ajalta (1920-2020) ja pukeudu sen mukaisesti. JOKAISEN VUOSIKYMMENEN PARAS ASU PALKITAAN! Bileissä on luvassa myös paljon jännittävää ohjelmaa, kuten livemusiikkia sekä muita yllätyksiä!

Sisäänpääsylippuja bileisiin myydään ennakkoon Kumpulan kampuksella halvempaan hintaan. Lippuja ei saa enää ovelta, koska ne on myyty loppuun.

Mikäli olet ostanut ennakkoliput, mutta et pääsekkään juhlimaan esim. karanteenin takia, pyydämme sinua ilmoittamaan asiasta jollekin biletiimin jäsenelle. Jos ilmoitus tulee ennen 9.10. klo 17, saat lipusta rahat takaisin. Biletiimin yhteystiedot löytyvät Matrixin nettisivuilta Järjestö -> Hallitus ja virkailijat.

Alina-salin varusteluista:
Alina-sali sijaitsee Uudella ylioppilastalolla (Mannerheimintie 5A) kolmannessa kerroksessa. Tilaan ei ole esteetöntä pääsyä pyörätuolilla, vaan sinne pääsee ainoastaan portaita pitkin. Tilassa on lainattava pyörätuoli sekä mahdollisuus käyttää induktiosilmukkaa. Tilasta löytyy esteetön wc. Alina-salissa ei käytetä tekosavua, mutta tilassa saattaa olla vilkkuvia valoja. Avustaja- tai opaskoira on mahdollista tuoda tilaan.

TL;DR:
MITÄ: Matrixin syksyn bileet, teemana VUOSISADAN BILEET
MITEN PUKEUDUTAAN: Valitse vuosikymmen väliltä 1920-2020, jonka mukaan pukeudut
MILLOIN: 9.10.2021 klo 17:00 alkaen (suosittelemme olemaan paikalla viimeistään 20:00, jos et halua missata ohjelmaa!)
MISSÄ: Alina-sali, Uusi Ylioppilastalo, Mannerheimintie 5A
MAKSAA: 3€/4€

PS. Tule myös kampukselle bongaamaan juhlien mainosjuliste!

Welcome to the PARTY OF THE CENTURY on 9.10.2021 in Alina-hall!

Have you missed too many events because of covid? Do not worry, fortunately Matrix's traditional autumn party makes a comeback, with a best theme of the century. Whether you are an older student that missed the smell of Alina-hall, or a new student that hasn't yet gotten the pleasure to visit, you are welcome to this legendary event. Just pick a decade from the past century (1920-2020) and dress accordingly. THE BEST COSTUME FROM EACH DECADE WILL RECEIVE AN AWARD! There is also interesting show numbers, like live music and other surprises.

Entry tickets will be sold at Kumpula campus. If you purchase a ticket beforehand, you will get it for a cheaper price. The tickets are also available on the day of the event, but if you want to make sure that you will get a ticket, purchasing it beforehand is recommended! With the early sale, we accept cash or MobilePay and at the day of the event, only cash.

If you purchase a ticket but can't make it (due to quarantine for example), we ask that you let the party team know. You can message anyone from the party team, the contact information can be found from Matrix's website Järjestö -> Hallitus ja virkailijat. Message someone that has a title "Bilevastaava" or "Biletiimin jäsen". If you send a message before 9.10. 17:00, you will get a refund from your ticket.

Alina-hall is at the New Student house, on the third floor (address: Mannerheimintie 5A). There is unfortunately no wheelchair access, only stairs. There is a loanable wheelchair available and a possibility to use a bathroom. There might be flashing lights during the event.

TL; DR:
WHAT: Matrix's traditional autumn party, theme: PARTY OF THE CENTURY (-> pick a decade from 1920-2020 and dress according to that)
WHEN: 9.10.2021 beginning at 17 o'clock (we recommend arriving before 20, so that you don't miss the show!)
WHERE: Alina-hall, New Student House, Mannerheimintie 5A
COST: 3 or 4 euros

PS. If you come to the campus, you might see the cool poster for the party

FACEBOOK: https://fb.me/e/1KS0ZNWYN