Kirjaudu sisään

Matrixin kesäinen pelailuilta// Board game night

Päivä: Maanantai 29.05.2023

Alkaa: 18:00

Paikka: Leppäsuonkatu 11, Matlu-Klusteri

Hinta: 0 €

(In English below)
Kesä on taas täällä, ja kevään opinnoista on selvitty. Nyt onkin hyvä hetki hengähtää ja tulla vaikka viettämään rennosti iltaa pelien ja hyvän seuran parissa.
Näin ollen Matrix järjestää  pelailuillan maanantaina 29.5 klo 18 alkaen, myöhemminkin voi toki tulla. Tapahtuma järjestetään Matlu-klusterilla osoitteessa Leppäsuonkatu 11.
Sisälle pääset soittamalla ovikelloa "Christina Regina".
Tarjolla on tuttuun tapaan laaja valikoima lautapelejä ja kenties viritämme paikan päälle myös jonkin Nintendo-konsolin.
Luvassa siis rentoa pelailua, jännittäviä tilanteita, kenties pientä tarjoiltavaa, loistavaa seuraa unohtamatta!

Tapahtuma on alkoholiton ja tapahtumassa noudatetaan Matrixin Turvallisemman tilan periaatteita: https://matrix-ry.fi/dokumentit/Turvallisemman%20tilan%20periaatteet/Turvallisemman_tilan_periaatteet.pdf

Tervetuloa!

---------------------------------------------------------------------------

We are going to have a board game night. The board game night is happening on the 29th of May,  starting at 18:00, located in Kamppi, address Leppäsuonkatu 11. You'll get in by ringing the doorbell labeled "Christina Regina". You can expect exciting situations, maybe some snacks and of course the best company! You can also bring your own games.
Welcome!