Salsa night! pt. II

Päivä: Sunnuntai 03.12.2023

Paikka: Väinö Auerinkatu 3

Did you left hungry for more salsa last time (pun intended)? Or did you skip the salsa night last time? Well, it's your lucky day because Matrix is organizing a yet another Salsa night next Sunday 3th of December.

We'll be learning the basics of dancing salsa with the help of one of our new members, @Fernando9770. Join us for a fun night of dancing with fellow mathematicians!

The event will be held from 12 at the clubroom on Väinö Auerinkatu 3. We'll meet in front of the R-kioski at 11:50. Sign up for the event starts on thursday 30th of November at 15:00. There is room for the first 10.

If you have any questions, send a message in Telegram to @Fernando9770 or @el_momblona.

WHAT? Salsa night pt. II
WHERE? Väinö Auerinkatu 3 clubroom. We'll meet in front of the R-kioski at 11:50
WHEN? Sunday 3rd of December from 12
WHY? Because we love dancing

~~~~~~~~~~

Jäikö viime kerralta nälkää salsalle (heh)? Vai jäikö salsailta edelliskerralla väliin? No, tänään on onnenpäiväsi, sillä Matrix järjestää jo toisen salsailtaman ensi sunnuntaina 3. joulukuuta.

Opimme salsan perusteita jäsenemme, @Fernando9770:n avulla. Tule mukaan hauskaan tanssi-iltaan muiden matemaatikoiden kanssa!

Tapahtuma pidetään klo 12 alkaen kerhohuoneella osoitteessa Väinö Auerinkatu 3. Kokoontuminen R-kioskin edessä klo 11:50. Ilmoittautuminen tapahtumaan alkaa torstaina 30.11. klo 15:00. Tilaa on 10 ensimmäiselle.

Jos sinulla on kysyttävää, lähetä viesti Telegramissa käyttäjille @Fernando9770 tai @el_momblona.

MITÄ? Salsailta pt. II
MISSÄ? Väinö Auerinkatu 3 kerhohuone. Kokoontuminen R-kioskin edessä klo 11:50.
MILLOIN? Sunnuntaina 3. joulukuuta klo 12 alkaen.

Ilmoittautuneita: 7 / 10

Näytä ilmoittautuneet