KLUBIKLUSTERI

Päivä: Lauantai 18.05.

Paikka: Matlu klusteri (Leppäsuonkatu 11)

Yhteyshenkilö: Linda Maria Tuulikki Honkanen

Matrix järjestää KLUBIKLUSTERIN lauantaina 18.5. klo 19 eteenpäin Matlu-klusterilla (os. Leppäsuonkatu 11). Sisälle tähän eksklusiiviseen klubielämykseen pääset soittamalla ovikelloa "Christina Regina". Klubiklusteri tarjoaa cocktail-baarin, REIVILUOLAN, pientä purtavaa, hyvää musiikkia ja ennen kaikkea turvallisen klubin ja reivit kaikille tanssijoille.

Tämän ainutlaatuisen kokemuksen ansiosta pääset näkemään klusterin aidon potentiaalin, kun kytkemme valot pois ja annamme bassojen jytää. Laita siis parhaimmat tanssivaatteesi päälle ja tulee reivaamaan menevässä matemaatikkoseurassa!!

Pukukoodi on jotain mustaa, neonia, kimaltavaa ja sinua. 🎵

Ota tanssikamusi mukaan ja nähdään KLUSTERIKLUBILLA!

Kaikissa Matrixin tapahtumissa noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita, joihin pääset tutustumaan täällä: bit.ly/matrix-safe-space

TL;DR

MITÄ? KLUBIKLUSTERI
MISSÄ? Matlu-Klusteri, Leppäsuonkatu 11